سفارش تبلیغ
صبا ویژن

مطالب مختلف از سرتاسر اینترنت

نرم افزار فتوشاپ بدون شک دوست داستنی ترین برنامه جهت دستکاری و تولید گونه های تصاویر و بنرهای تبلیغاتی است . درین مقاله اینترنتی می‌خواهیم به صورت چهره ای شما‌را با پروسه ساخت و پباده سازی بنر تبلیغاتی در فتوشاپ به صورت اثبات یا این که متحرک برای هدف ها متفاوت و به شکلی که سبب ساز جلب لحاظ مخاطبان انگیزه شوند , آشنا سازیم .

فراگیری ساخت بنر تبلیغاتی اثبات و متحرک در فتوشاپ

How to Make an Awesome Banner in Photoshop

 

یک بنر خوش ساخت میتواند در نقش ستون فقزات کسب و کار شما فعالیت نماید . چون نقش به سزایی در جذب مشتری و هم شناساندن مارک شما خواهد داشت . قبلا به فراگیری ساخت و پباده سازی مهر در فتوشاپ در انزل اینترنت پرداخته بودیم . البته این توشه قصد داریم به یادگرفتن پباده سازی بنر در فتوشاپ به طرق متفاوت پرداخته ایم .

 

یادگرفتن ساخت بنر فتوشاپ

1 - بعد از اجرای فتوشاپ , کلید های Control+N را بزنید و در پنجره گشوده شده ارتفاع و پهنا پوشه را معلوم نمائید ( برای مثال 900 پیکسل برای پهنا و 150 پیکسل برای ارتفاع ) . بعد از آن روی OK کلیک فرمایید .

2 - روی آیکون Foreground Color در تولبار کلیک کرده و رنگ مورد نظرتان را گزینش فرمائید . آن گاه روی Rectangle Tool کلیک کرده و آن را به مقدار بنر بکشید . در‌این نمونه با دقت به بنری که میخواهیم ساخت کنیم از رنگ Solid برای بگراند استعمال خوا هیم کرد .

3 - روی ابزار Gradient در نوار ابزار کلیک فرمایید . آن گاه از منوی Fill مورد black and white gradient را تعیین کنید . جایی برفراز بنر کلیک کرده و ماوس را تا ذیل آن بکشید و بعد از آن رها فرمایید .

 

 

4 - از باکس ابزار مورد Horizontal Text Tool را گزینش نمائید . با استعمال از ماوس , یک باکس متنی روی بنر ساخت نمایید . از منوها برای تعیین جور و مقدار فونت به کارگیری نمائید

5 - از منوی File مورد Open را برگزیده و تصویر متبوع خویش برای بنر را تعیین نمایید ( برای مثال لوگوی کمپانی یا این که چهره یی از خودتان ) . بعد از گشوده شدن تصویر , از منوی Layer , آیتم Duplicate را گزینش فرمائید . مقصد آن را در هدر فولدر قرار داده و روی OK کلیک نمائید تا این تصویر تحت عنوان یک لایه تازه به بنر طولانی تر شود .

6 - از منوی Edit آیتم Scale را تعیین فرمایید . کناره های تصویر را را بکشید تا بتوانید مقدار آن را تغییر‌و تحول دهید . در‌این حین , دکمه Shift را نیز نگه دارید تا تناسب آن محافظت شود . در غایت سوییچ enter را بزنید . تصویر را بکشید تا در راستای راست بنر بیاید .

7 - از روش آیکون Foreground Color , رنگ متبوع خویش را گزینش نمائید . بعد OK نمائید .

 

8 - ابزار Rectangle Tool را تعیین کرده و بعد از آن از منوی Fill و آیتم Gradient را تعیین کنید . حال فلش ماوس را از طرف چپ تصویر به موازات لبه چپ آن تا ذیل بکشید .

9 - لایه Rectangle 1 را از پنل لایه ها گزینش فرمایید