سفارش تبلیغ
صبا ویژن

مطالب مختلف از سرتاسر اینترنت

آموزش آشنایی اجزای تشکیل دهنده لباسشویی اموزش تعمیر لباسشویی



یادگرفتن بررسی خرقه شویی های گوناگون در بازار , از دید توانمدی و کیفیت قطعات داخلی اتومبیل , دربرگیرنده مخزن , تسمه ها و چرخدنده های متصل به موتور می‌باشد . مدلهای لباسشویی مشتمل بر آاگ , آریستون , ایندزیت , بوش , پاکشوما , ال جی , سامسونگ و کنوود هم مورد مشاجره قرار می گیرد .

یادگرفتن اجزای الکتریکی لباسشویی تمام خودکار

دو شاخه : او‌لین وسیله رابطه برق با خودرو لباسشویی است . به طور معمول ( دو شاخه هایی که جریانشان کمتر از 16 آمپر است جهت به کار گیری در ماشین لباسشویی مطلوب نیستند .

کابل رابط : از آنجا که جریان مصرفی ماشین بالاست , توصیه می شود کابل 5/2×2 و یا حد اقل 5/1×2 مورد به کار گیری قرار گیرد .

اموزش بده بستان ترمینال : به مراد ایجاد اتصالاتی مطمئن و نیز چنین عایق بودن این اتصالات از بدنه مورد به کار گیری قرار می گیرد در ماشین لباسشویی به طور معمول ( از ترمینال های پلاستیکی و یا کائوچویی استعمال می کنند . محل قرار گیری ترمینال , قسمتی از بدنه لباسشویی است که با پیچ و مهره در جای خویش ساکن می شود .

اموزش تعمیر کلید on/off لباسشویی : کلید های بکار رفته در لباسشویی دو کنتاکت و یا چهار کنتاکت میباشند . در گونه چهار کنتاکت فاز و نیز نول وارد کلید شده و با حرکت محور تایمر بطرف بیرون , کلید بسته شده و فاز و نول وارد مدار لباسشویی می گردند . روش آزمایش دکمه با اهم متر و اشکالاتی که برای آن به‌وجود میآید در کلاس تعمیر لباسشویی توضیح داده میشود .

چراغ خبر روی لباسشویی : جهت اطلاع مصرف کننده از ورود برق به ماشین از لامپ خبر که یک چراغ به کار گیری میشود .

فراگیری تعمیر و آشنایی میکروسوئیچ لباسشویی :

?این قطعه برای احتیاط گشوده و مسدود شدن درب لباسشویی است که در عصر یادگرفتن تعمیرات لباسشویی اشکالات دارای ارتباط و طریق آزمایش میکروسوییچ لباسشویی را شرح می‌دهیم . اموزش تعمیرات لباسشویی

درصورتی که با مسدود شدن کامل درب , عقربه اهم متر گم راه شود میکروسوئیچ سلامت است در غیر این صورت یا عیب از میکروسوئیچ است یا میکروسوئیچ تندرست بوده البته از محل استقرار خویش بیرون شده و یا درب بطور واقعی بسته نمی شود که غالبا ( عیب انتها مرتبط با وخیم شدن لاستیک بدور درب است . در صورت حاد بودن میکروسوئیچ آن را بعد از گشوده نمودن نصیب جانبی لاستیک بدور درب ( طرف قفل درب ) از بدنه جدا نموده و در صورت امکان تعمیر نمایید .

فراگیری ردوبدل المنت ( گرمکن یا این که هیتر دستگاه ) لباسشویی :

?ساختمان المنت , ابتدا سیم کرم نیکل یا کرم آلمینیوم داخل پودر چینی یا سرامیک نسوز قرار گرفته و آن‌گاه جهت ممانعت از شکافت آب و رطوبت آن را باطن یک حافظ فولادی قرار می دهند . المنت داخل دیگ فرعی قرار می گیرد و درحد های گوناگون درست شده و استعمال می شود . آب بندی المنت بوسیله لاستیک محافظش صورت می گیرد از اینرو هیچ گاه نباید المنت را در حالیکه باطن دیگ آبی نیست به برق متصل نمود . برای آزمایش المنت استعمال از چراغ سری , اهم متر یا اتصال یک سری ثانیه ای مستقیم به برق توصیه می شود .